شیائومی
شیائومی

کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۰ و با عنوان یک استارتاپ نسبتاً کوچک که هدفش فروش طراحی و تولید تلفن های هوشمند بسیار ارزن قیمت و فروش آنها بر بستر اینترنت بود شروع به کار کرد. آنها به واقع بسیار دیر وارد میدان رقابت شدند تا ثابت کنند همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و نخستین محصولشان را تقریباً همزمان با آیفون ۴S وارد بازار کردند.

اما استراتژی هوشمندا...

کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۰ و با عنوان یک استارتاپ نسبتاً کوچک که هدفش فروش طراحی و تولید تلفن های هوشمند بسیار ارزن قیمت و فروش آنها بر بستر اینترنت بود شروع به کار کرد. آنها به واقع بسیار دیر وارد میدان رقابت شدند تا ثابت کنند همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و نخستین محصولشان را تقریباً همزمان با آیفون ۴S وارد بازار کردند.

اما استراتژی هوشمندانه ی بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و برندینگ و ارائه ی پشتیبانی نسبتاً قابل قبول و پلن تجاری نسبتاً معقول و هدف دار سبب شد تا شیائومی بسیار سریع در میان قشر جوانان چینی پذیرفته و محبوب گردد.

More
در هر صفحه
Showing 1 - 16 of 34 items