• روند بازگرداندن کالا و بازپرداخت وجه

  •  اکیدا توصیه می شود که  کارتن و جعبه اصلی و تمام محتویات آن ( از جمله برچسب ها، لیبل ها ، پلاستیک ها و دفترچه ها)  تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  • هزینه برگشت کالا در صورتی خرابی بر عهده مشتری می باشد مگر اینکه از طریق پست پیتشاز ارسال شود.

  • با توجه به ماهیت اکثر محصولات ارایه شده که موبایل و یا تبلت می باشد و اینکه کليه محصولات به صورت اصلی و اورجینال و پلمپ کارخانه (و یا در صورت نیاز مشتری قبل از ارسال تست می شود) ارسال می گردد، امکان بازگرداندن محصولات ، تنها در صورتیکه محصول خریداری شده دارای نقص فنی بوده و از حالت اوریجینال خارج نشده باشد وجود داشته که بصورت رایگان تعویض خواهد شد . این زمان حداکثر 7 روز پس از دریافت خواهد بود.

  • لازم بذکر است ،هرگونه استفاده نادرست ،نصب برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری که دستگاه را با مشکل مواجه نموده باشد تحت هیچ شرایطی جزو مصادیق تعویض کالا نبوده و ناآگاهی کاربر در نحوه استفاده و آسیب رساندن نرم افزاری یا سخت افزاری هیچگونه مسوولیتی را متوجه فروشنده نمی سازد.

  • همچنین در صورتی که کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری باکالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد واین اشتباه از طرف فروشگاه بوده باشد،این موضوع بدون هزینه برای مشتری قابل پیگیری خواهد بود .

  • کالای شما در صورت وجود مشکل تا 3 روز شامل پرداخت وجه و سه تا هفت روز شامل تعویض کالا می شود. لطفا توجه کنید مدت زمان شروع بر اساس تحویل گوشی به دست شما می باشد نه خرید آن از سایت. همچنین زمان محاسبه  اتمام 3 یا 7 روز مهلت تست هنکام  ارسال کالا از طرف شما می باشد. توجه داشته باشید عبارت هایی مانند تماس گرفتیم ، پیام دادیم مورد قبول نمی باشد.

  • درصورت انصراف مشتری از خرید ، چنانچه کالا برای مشتری ارسال نشده باشد مبلغ سفارش به حساب مشتری واریز خواهد شد . اما چنانچه کالا برای مشتری ارسال شده باشد،هزینه حمل و نقل و سایر ضرر و زیان های احتمالی،ازمبلغ کل کسر و باقی مانده به حساب خریدار واریز خواهد شد. درصورت منصرف شدن ازخرید لطفا تماس بگیرید.