خدمات مشتریان

شرایط گارانتی

شرایط گارانتی شرکت تجارت ارتباط اوستا

در چه شرایطی دستگاه شامل خدمات پس از فروش می باشد:
درخواست آپدیت سیستم عامل اندروید

هرگونه از کار افتادگی دستگاه که بدون دخالت انسان و به صورت طبیعی رخ داده باشد مانند خاموشی دستگاه، خاموشی صفحه نمایش، کار نکردن دوربین و…

هزینه ارسال رفت و برگشت دستگاه در صورت گارانتی بر عهده شرکت می باشد.

در چه شرایطی دستگاه شامل تعویض یا عودت می شود:
خریدار در 24 ساعت (غیرتعطیل) اولیه خرید دستگاه چنانچه عیب و یا ایراد ذاتی در دستگاه خریداری شده خود مشاهده نماید حق عودت  را دارا می‌باشد.

خریدار درمدت یک هفته  اول خرید دستگاه چنانچه عیب و یا ایراد ذاتی در دستگاه خریداری شده خود مشاهده نماید حق تعویض آن  را دارا می‌باشد.

تبصره: شرکت گارانتی موظف است در صورت عدم تعمیر دستگاه، نسبت به تعویض دستگاه با دستگاه جدید در مدت زمان گارانتی اقدام نماید.

در چه شرایطی خدمات پس از فروش با هزینه ارائه می شود:
1 هرگونه شکستی، آب خوردگی، ضربه خورگی و تاب خوردگی و خارج کردن دستگاه از حالت عادی
2 نوسانات برق و تماس با مایعات و رطوبت دستگاه

چه مواردی باعث ابطال گارانتی می شود:
هر گونه تغيير در کارت گارانتی و يا سريال IMEI دستگاه موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
باز شدن درب پشت گوشی در خارج از مراکز تعمیر و یا توسط تعمیرکاران غیر رسمی حتی در صورت تعمیر نشدن دستگاه موجوب ابطال گارانتی می شود.
عملیات انلاک کردن دستگاه (Unlock BootLoader) و یا روت دستگاه (ROOT) و یا نصب رام های غیر رسمی به دلیل آنکه هرکدام دستگاه را از حالت استاندارد خود خارج و ایمنی دستگاه را کاهش میدهد موجوب ابطال گارانتی می شود.

شرایط خدمات پس از فروش:
در نگهداری رسید پذیرش خدمات کوشا باشید. زیرا دارنده آن صاحب کالا و یا نماینده ی قانونی وی می باشد. در صورت گم شدن آن به ما اطلاع رسانی کنید.
تشخیص عیوب دستگاه و یا تطابق دستگاه با شرایط گارانتی صرفا بر اساس تشخیص کارشناس شرکت خواهد بود.
مشکلات و باگ های نرم افزاری گوشی شامل گارانتی نمی شود و باید از طریق آپدیت رسمی شرکت سازنده برطرف شود.
پیش از مراجعه به دفاتر خدمات پس از فروش ، از اطلاعات داخل تلفن همراه خود بکاپ تهیه کنید. حفظ اطلاعات شخصی، برعهده خریداران می باشد.

 

شیوه نامه ارائه خدمات پس از فروش شرکت  تجارت ارتباط اوستا 

خدمات پس از فروش شرکت اوستا پلاس تا مدت زمان پایان گارانتی به مدت 18 ماه از شروع تاریخ فعال سازی دستگاه میباشد که این تاریخ در سایت همتا قابل مشاهده است.

  • مدت زمان هماهنگی اولیه و تماس کارشناسان در امور گارانتی با مشتری حداکثر 48 ساعت کاری الی 72 ساعت می باشد ، در صورت وجود قطعات و روال عادی خدمات طی  1 الی ۱۰ روز کاری به شما ارائه می گردد و در صورت بیشتر شدن به انتخاب مشتری در این زمان کالای جایگزین بعنوان امانت تا تکمیل شدن فرایند گارانتی به مشتری تحویل داده خواهد شد یا بابت هر یک روز تعویق چهار روز به مهلت گارانتی مشتری اضافه می گردد.
  • در مدت زمان گارانتی اگر مشخص گردد که کالا نیاز به تعویض دارد ولی کالای مشابه موجود نباشد با هماهنگی خریدار کالا با مدل بالاتر تحویل می گردد در صورت اختلاف قیمت مابه تفاوت دریافت میگردد.
  • مشتری موظف است پیش از تحویل یا ارسال گوشی هر گونه قفل امنیتی مانند رمز ، پترن ، اثر انگشت و همچنین حساب کاربری (Mi Account ) شرکت سازنده دستگاه را حتما حذف نماید.
  • مشتری موظف است قبل از مراجعه حضوری یا ارسال گوشی شخصا نسبت به گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی اقدام نماید و شرکت هیچ مسولیتی در قبال پاک شدن اطلاعات موجود بر روی گوشی ندارد.
  • در مراجعات غیرحضوری بابت گارانتی مشتری موظف است توضیحات مربوط به مشکلات دستگاه را در یک برگه نوشته و همراه گوشی ارسال نماید و همچنین کد پیگیری مرسوله ارسالی را در اختیار پشتیبانی شرکت قرار دهد.
  • کالا فقط توسط صاحب کالا به همراه فاکتور و برچسب گارانتی در دفتر خدمات اوستاپلاس رسید میشود.
  • همراه داشتن جعبه کالا همراه لیبل گارانتی ، جهت استفاده از گارانتی الزامی است ( لذا در حفظ و نگهداری جعبه کالا دقت فرمایید ، و در هنگام مراجعه برای خدمات گارانتی این موارد را با فاکتور خرید حتما همراه داشته باشید)
  • لازم به ذکر است دستگاهی که کارت ضمانت یا برچسب گارانتی یا شماره سریال ان مخدوش یا دستکاری شده باشد شامل گارانتی نمیباشد.
  • استفاده از خدمات گارانتی ( شامل شدن یا نشدن ) منوط به بررسی و تشخیص کارشناسان شرکت بوده و پذیرش ابتدایی به معنی شامل گارانتی شدن دستگاه نمیباشد.
  • ضمانت تنها شامل دستگاه اصلی بوده و سایر متعلقات جانبی مانند (کابل شارژ ، آداپتور شارژ ، هندزفری ، لوازم جانبی مصرفی ) شامل گارانتی کالا نمیگردد و در صورت بروز مشکل ونیاز به تعویض کالا دستگاه و جعبه کالا تعویض میگردد.
  • ضمانت کالا شامل خدماتی مانند نصب و راه اندازی اولیه گوشی ، نصب و راه اندازی اپلیکیشن ها ، کاهش یا ارتقاء ورژن نرم افزاری (Upgrade & Downgrade) و ریجستر کردن دستگاه نمیباشد. (لازم به ذکر است تمامی این خدمات را در صورت امکان شرکت اوستاپلاس تا پایان گارانتی برای هر مشتری به انجام میرساند.
  • درصورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر یا تعویض ، با توجه به محدودیتهای وارداتی ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
  • تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانتنامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولیدکننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
  • خریدار با دریافت لیبل ضمانت ، شرایط ان را پذیرفته و کالا را با برچسب گارانتی و ظاهرفیزیکی سالم دریافت نموده است.
  • هرگونه اسیب و ایراد ذاتی و یا فیزیکی کالای خریداری شده و یا تحویلی از خدمات باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا  به واحد خدمات پس از فروش اوستا پلاس از طریق تماس یا پیام تلفنی اطلاع داده شود. ( حتما پس از تحویل دستگاه وضعیت ظاهری ان و تستهای عمومی اولیه شامل  صفحه نمایش ، دوربین پشت و جلو ، اسپیکرها و درگا ه های ورودی و خروجی صدا و… را انجام دهید که بتوانید در صورت بروز مشکل در مدت زمان مقرر اعلام نمایید ) و در صورت کی کالا خریداری شده باشد پس از اطلاع و بررسی و تایید از سوی کارشناسان مبلغ کالا طی 24 الی 48 ساعت کاری طبق فاکتور مشتری عودت میگردد.
  • پس از گذشت 24 ساعت از خرید محصول ، هرگونه ایراد ذاتی که توسط مشتری اعلام و توسط کارشناسان شرکت تایید گردد و در بازه زمانی سه ماهه ابتدای خرید باشد ، تعویض میگردد.
  • در صورت تعویض شدن کالا مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد .
  • هر قطعه تعمیر یا تعویض شده در گارانتی اوستاپلاس شامل 6 ماه گارانتی مجدد از سوی شرکت می باشد. ولی قسمت هایی که در گارانتی تعمیر یا تعویض نشده است تا پایان مهلت گارانتی اعتبار استفاده دارد.
  • اورنده برگه رسید شرکت، از نظر شرکت صاحب محصول شناخته می شود.
  • در صورتی که دستگاه بابت یک ایراد تکراری بیشتر از 2 بار به واحد گارانتی ارجاع شده باشد و عیب آن محرض شده باشد  کالا تعویض می کردد.
  • دستگاه به محض ورود به دفتر خدمات و استفاده گارانتی در سامانه خدمات گارانتی ثبت می گردد .
  • میزان حدود قیمت و اجرت کار و یا اقدام به تعمیرات قبل از انجام کار به مشتری از طریق تماس اعلام می گردد.
  • اگر در حین کار و تعمیر در اثر سهل انگاری تعمیرکار اسیبی به گوشی مشتری وارد شود ، تامین هزینه خسارت بعهده شرکت است.
  • شرکت جهت تامین کالا، خرید بیرونی نداشته و قطعات از دمونتاژ گوشی اصلی صورت میگیرد و امکان خرید قطعه درجه 2و3 وجود ندارد.
  • در گارانتی اوستا پلاس خدمات با دریافت هزینه به گارانتی های متفرقه نیز انجام میشود.
  • اطلاع از اتمام تعمیرات از طریق تماس و یا سامانه پیام شرکت صورت می گردد.
  • در خدمات پس از فروش (غیر از گارانتی) کالا با اعلام و دریافت هزینه تعمیر می گردد.
  • در مدت زمان گارانتی هزینه رفت و برگشت کالا به عهده شرکت می باشد و در صورت اتمام تاریخ گارانتی این هزینه ها بر عهده مشتری می باشد.
  • ضمانت دستگاه مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و استفاده غیر اصولی از دستگاه و هرگونه عیب یا صدمه ای که در اثر سهل انگاری کاربر در آن دخالت داشته باشد مانند ضربه و شسکتگی و نفوذ مایعات و مواد شیمیایی ، آتش ، دستکاری داخلی ، زنگ زدگی، خط و خش ، بالای طبیعی حوادث غیر مترقبه، دزدی ، تعمیر غیر اصولی ، تغییر رنگ و… شامل خدمات گارانتی نخواهد بود.
  • نصب نرم افزار های غیر رسمی مانند رام های غیر اورجینال و همچنین روت که موجب اختلال در کار گوشی می شود شامل گارانتی نمی باشد.
  • داغ شدن گوشی در حالت استفاده شامل خرابی گارانتی نمی باشد.
  • کاهش ظرفیت باطری بر اثر استهلاک مصرف یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد طبیعی بوده و شامل گارانتی نمی باشد.
  • زمان شارژ و دیس شارژ باطری شامل گارانتی نمی باشد.
  • تا تعداد 3 پیکسل سوخته در ال سی دی شامل خدمات گارانتی نمی باشد.
  • شرکت برای اطلاع رسانی فراخوان های عمومی و تخصصی از صفحات رسمی شبکه های اجتماعی شرکت به ادرس @Avestaplus  و همچنین ارسال پیامک های انبوه برای مشتریان استفاده میکند.
  • در صورت تعلیق بودن فعالیتهای شرکت ، به ازای هرروز یک روز به مهلت گارانتی مراجعین افزوده خواهد شد.
  • شرکت موظف است به ازای هر خرید کالا یا خدمات فاکتور خرید که مشخصات خریدار و فروشنده و مهر شرکت در آن مشخص باشد را در اختیار خریدار قرار دهد.
  • این شیوه نامه به کلیه نمایندگی های مستقیم و رسمی شرکت ابلاغ گردیده و موظف به رعایت تمامی مفاد آن میباشند .
  • شرکت تجارت ارتباط اوستا تحت گارانتی اوستا پلاس فعالیت می کند و یکی از گارانتی های موجود در بازار می باشد که مجوز های لازم را از وزارت صمت و سازمان حمایت مصرف کنندگان کسب نموده است و تمام تلاش و شعار این گارانتی آسایش مصرف کننده در استفاده از گارانتی محصولات است که حتما سعی در تحقیق عملی آن نیز دارد و تا جای ممکن در جهت همکاری و راهنمایی و تحقق رضایت مشتری گام بر میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *