(دیدگاه کاربر 1)

تبلت آنر Honor Magic Pad 2 (16+512 گیگ)

365,000,000 ریال370,000,000 ریال

سفید
فیروزه ای روشن
مشکی

نسخه های موجود

ویژگی‌های محصول

  • سیم کارت: ندارد
  • پردازنده: Snapdragon 8s Gen 3
  • صفحه نمایش: 12.3 اینچ  OLED 144Hz
  • دوربین:یکتا (13 مگاپیکسل)
  • باطری: 10050 میلی آمپر ساعتی + شارژ سریع 66 واتی + شارژ معکوس باسیم 5 واتی
  • ویژگی های خاص: پشتیبانی از قلم (مغناطیسی)

نقد و بررسی تخصصی:

داده های معتبر نشان می دهد که در سال 2022، اغلب جوانان هستند که از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند که سهم بازار برای تلفن های همراه 91.3 درصد است و برای تبلت با سهم 45.5 درصد و سهم آن برای کامپیوتر و لپ تاپ ها، 33.2 درصد است.دلیل استفاده گسترده از تبلت ها بعد از تلفن همراه این است که تبلت ها با قابلیت حمل بالایی که دارند و همچنین طراحی سبک و کاربرد های مختلف استفاده، به تدریج به وسیله ای مطلوب برای یادگیری و سرگرمی برای نسل جدید تبدیل شدند.
امروزه تبلت‌های زیادی در بازار وجود دارد، اما تبلت‌هایی که تجربه عمکردی پخته تری دارند همانند Honor عمل می کنند.
محصولی که اکنون قصد بررسی آن را داریم، محصول جدید پرچمدار خانواده تبلت آنر مجیک پد 2 است.

honor-magicpad-2-review-6

برای صفحه‌نمایش‌های OLED، صفحه نمایش با نور کم به چشم‌ها می توانند آسیب بزند، اما از نظر فناوری محافظت از چشم، که معیاری مهمی نیز به حساب می آید، به عنوان یک مزیت به حساب می رود.
اکنون Honor این صفحه نمایش محافظ چشم Honor Vision Soothing Oasis با فرکانس 4320 هرتزی را در تبلت خود یعنی Magic Pad 2 به کار گرفته است. این گواهی نامه، کامل ترین گواهینامه محافظت از چشم در تبلت های OLED است، که آن را درخشان ترین ویژگی در دسته تبلت ها کرده است.
تبلت Honor Magic Pad 2 از طریق Magic OS و ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری لوازم جانبی قلم کلیدی ارزش زیادی دارد تا کاربران را با تجربه اداری در سطح رایانه شخصی مقایسه کند.

 

طراحی و ظاهر

تبلت Honor MagicPad2 به صفحه نمایش 12.3 اینچی OLED Honor Vision Soothing Oasis با طراحی لبه های باریک مجهز شده است که در نتیجه نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصد شده است.

honor-magicpad-2-review-4

مشخصات صفحه نمایش، وضوح تصویر 3000 در 1920 پیکسل، تراکم پیکسلی 290 PPI، نرخ نو سازی 144 هرتز، پشتیبانی از نسبت کنتراست 1 میلیون، حداکثر روشنایی تا 1600 نیت، همراه با فناوری نمایش رنگی Ultra Dynamic Zenith است. این صفحه نمایش حتی در زیر نور خورشید،تصاویر واضح و رنگارنگی به نمایش می گذارد.

honor-magicpad-2-review-2

این صفحه نمایش 12.3 اینچی OLED Honor Vision Soothing Oasis ، میتواند نور را با فرکانس فوق العاده بالا 4320 هرتز کاهش دهد انجام می دهد که این در نوع خود فوق العاده است.

این صفحه نمایش از نظر قابلیت محافظت از چشم، می تواند از چشمان شما حتی در نور طبیعی محافظت کند و زمان خوابتان را درک کرده و نور صفحه را برای جلوگیری از آسیب چشم ها در اثر استفاده طولانی مدت بسیار کاهش دهد.

همچنین این تبلت دارنده گواهینامه Rheinland Zero Risk No Strobe، گواهینامه Rheinland Hardware Level Low Blue Light، گواهینامه حفاظت از چشم مرکز ملی مهندسی چشم است و تست VicoA+ Visual Comfort را پشت سر گذاشته است که این نشان می دهد دارنده کاملترین گواهینامه حفاظت از چشم در میان تبلت های OLED است.

از نظر اندازه، تبلت Honor Magic Pad 2 دارای بدنه ای به ضخامت 5.8 میلی متر و وزن سبک 555 گرمی است و مجهز به 8 بلندگو، با فناوری کراس اوور است که ترکیبی از چهار ووفر و چهار تونر است..

honor-magicpad-2-review-5

تبلتی که در اینجا برای بررسی استفاده شده است ،مشکی بوده که شکل پشت نسبتا ساده ای دارد و نوشته انگلیسی HONOR در وسط گذاشته شده و دوربین عقب در گوشه سمت راست بالا تعبیه شده است.

شایان ذکر است که تبلت Honor Magic Pad 2 دارای استحکام خمشی تا 85 نیوتن بر میلی متر است که اولین گواهینامه مقاومت خمشی SGS پنج ستاره صنعت را دریافت کرده است.این تبلت با بدنه نازک و سبکی که دارد در مصارف روزانه دچار شکستگی و خمیده نمی شود.

honor-magicpad-2-review-1

از لوازم های جانبی این تبلت میتوان به صفحه کلید بلوتوثی هوشمند و مداد HonorMagic 3 اشاره کرد که با وجود آن ها حس کار با رایانه شخصی خود را خواهید داشت.این دو لوازم جانبی برای اتصال به تبلت فقط نیاز است به تبلت Honor MagicPad2 چسبانده شوند.

صفحه کلید بلوتوث هوشمند برای تبلت Honor MagicPad2 از چرم PU سازگار با پوست ساخته شده است که می تواند به عنوان پایه تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد.از دیگر خصوصیات آن ها میتوان به داشتن کلید های بزرگ 1.6 میلی متری و شارژر بی سیم آن اشاره کرد.

honor-magicpad-2-review-7

HonorMagic Pencil 3 به طور کلی از یک ماژول حساس به فشار یکپارچه استفاده می کند که از 4096 سطح سنجش فشار پشتیبانی می کند، ضخامت خط را می توان با شدت فشار کاربر به هنگام نوشتن تغییر داد. تاخیر زمانی این قلم نهایتا 2 میلی ثانیه است، که تضمین می کند حس راحتی در دستان خود داشته باشید.

حالت کامپیوتری

 پس از روشن کردن حالت کامپیوتر، چیدمان تبلت Honor Magic Pad 2 تغییر می کند، به این ترتیب که نوار وظیفه در پایین، منوی استارت در گوشه سمت چپ پایین و مرکز اعلان و کنترل در گوشه سمت راست پایین قرار داده شده است. که دقیقا شبیه به موارد موجود در رایانه شخصی با یک صفحه کلید جانبی بلوتوث هوشمند، است.

 

پردازنده و عملکرد

از مشخصات تبلت آنر مجیک پد 2 تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8s به چشم می خورد که نشان از عزم خود برای زورآزمایی با سایر تبلت ها برای جایگاه یابی تحت عنوان رده پرچمدار است و می تواند نیازهای سرگرمی کاربر را در بازی ها مختلف برطرف کند.

در تست بازی زیر، برای به حداکثر رساندن قدرت پردازنده تبلت Honor Magic Pad 2، مدیریت انرژی را به حالت استفاده در حالت بازی تغییر داده ایم.

honor-magicpad-2-review-8

در بازی Genshin Impack ما رزولوشن پیشفرض را در بالا ترین حالت قابل اجرا این تبلت می گذاریم یعنی نرخ 60 فریم در ثانیه.

در طول دوره آزمایشی،اگرچه در وسطای تست فریم نوساناتی داشت، اما بعد آن هیچ مشکلی در ثبات در نرخ فریم ما ندیدیم و میانگین نهایی فریم ریت 58.59 فریم بر ثانیه را نشان داد.

مصرف باطری آن 9 وات با نسبت بهره وری انرژی 6.51 FPS/W بود.

از نظر دما، در بخش تراشه و بدنه پشتی دما 45.7 درجه سانتیگراد بود و دمای پایین دستگاه 34.4 درجه سانتیگراد بود.

به لطف سایز بزرگ تبلت، تولید گرما به قسمت بالایی محدود می‌شود و پس از مدتی به مقدار مساحت آن پخش می شود که خوبی آن این است که گرما هنگام گرفتن و بازی کردن به سختی احساس می‌شود.

باطری و شارژ

در تست عمر باتری، به هنگام پخش ویدیوی 1080P، روشنایی صفحه نمایش 75٪ بود.

تست را از ساعت 9:30 شب شروع کردیم و تا ساعت 7:00 صبح که گوشی خاموش شد به پایان رساندیم، میتوانیم بگوییم این گوشی حدود 10 ساعت بدون وقفه میتواند ویدئو آنلاین پخش کند.

در بخش شارژ نیز از فناوری شارژ فوق‌العاده سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

نتیجه گیری

تبلت Honor Magic Pad 2 تبلتی متمرکز بر بهره وری، است که از نظر تجربه کارکرد، Honor Magic Pad 2 با ترکیب صفحه کلید هوشمند بلوتوث، لوازم جانبی Honor Magic Pencil 3، یک فرم همه کاره ای را به ارمغان می آورد.

Super Document Honor نام برنامه ای است که از طریق آن ایجاد و مدیریت اسناد/فرم ها/ارائه ها را می توان در یک مرحله انجام داد، در تبلت ها ویرایش آفیس و متن به سطح PC رسیده است. همچنین می تواند اسناد دریافت شده توسط وی چت را مدیریت کند و تجربه کاربری را به اندازه کافی بدون دردسر کرد.

با استفاده از این حالت کامپیوتری، به منظور تحقق برنامه های چند باز، کشیدن و رها کردن بدون اندازه پنجره، تقسیم صفحه نمایش لبه و سایر جنبه های کامپیوتری از عملیات معمول، محو کردن مرزهای بین رایانه شخصی و تبلت، می توان بهره وری نمود.

در مواجهه با نیازهای سرگرمی، Honor MagicPad2 به یک صفحه نمایش 12.3 اینچی 4320 هرتزی Honor Vision Soothing Oasis مجهز شده است که ضمن در نظر گرفتن محافظت از چشم، جلوه نمایشی عالی خودش را حفظ می کند و به هشت بلندگو مجهز شده است. که جلوه های صوتی و تصویری عالی را به ارمغان می آورد.

Honor Magic Pad 2 که به نسل سوم اسنپدراگون 8s مجهز شده است می تواند به راحتی بازی های رایجی مانند Arena of Valor و Genshin Impack را اجرا کند تا علاوه بر کارهای اداری، نیازهای سرگرمی کاربران را نیز برطرف کند.

honor-magicpad-2-review-9

Magic Pad 2 به‌عنوان پرچم‌دار سری تبلت‌های Honor، می تواند نیازهای کاربرانش را در سناریوهای مختلف به دلیل عملکرد عالی صفحه‌نمایش، الگوهای استفاده همه‌کاره، و همچنین ادغام صحیح سخت‌افزار و نرم‌افزار برآورده کند.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی

تاریخ معرفی

مرداد سال 1403

رنگ بندی

سفید , فیروزه ای روشن , مشکی

ابعاد

274.5x 180.5x 5.8 میلی متر

وزن

555 گرم

ساختار بدنه

جلو شيشه

سیم کارت

ندارد

ویژگی های خاص

پشتیبانی از قلم

صفحه نمایش

فناوری

1 میلیارد رنگ از نوع OLED

اندازه

12.3 اینچ

رزولوشن

1920x 3000 پیکسل

تراکم پیکسلی

290 پیکسل در هر اینچ

محافظ

نامشخص

سایر قابلیت ها

HDR10 , پشتیبانی از دالبی ویژن , پشتیبانی از محتوای IMAX , حداکثر روشنایی 1600 نیت

پردازنده اصلی

تراشه

4 نانومتری , Qualcomm SM8635 Snapdragon 8s Gen 3

تعداد هسته ها

8 هسته

فرکانس

1 هسته * 3.0 + 4 هسته * 2.8 گیگاهرتز + 3 هسته * 2.0 گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی

Adreno 735

حافظه رم

حافظه رم

12 گیگابایت , 16 گيگابايت , 8 گیگابایت

حافظه داخلی

حافظه داخلی

1 ترابایت با رم 16 گیگابایت , 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایت , 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت , 512 گيگابايت با رم 16 گيگابايت

پشتیبانی از کارت حافظه

ندارد

دوربین اصلی

دوربین

یکتا

رزولوشن

13 مگاپیکسل , f/2.0

ویژگی های دوربین

عکاسی HDR , فلش LED , فوکوس خودکار

فیلم برداری

4K

سرعت فیلم برداری

حداکثر 30 فریم در ثانیه با اندازه ی 4k

دوربین سلفی

دوربین

یکتا

رزولوشن

9 مگاپیکسل , f/2.2

ویژگی های دوربین

ندارد

فیلم برداری

FullHD

ارتباطات

تکنولوژی شبکه

ندارد

پشتیبانی از شبکه ها

ندارد

WLAN

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6 , dual-band

Bluetooth

5.3 به همراه A2DP , LE , aptX HD , LDAC

GPS

نامشخص

NFC

ندارد

رادیو

ندارد

درگاه ارتباطی

USB Type-C نسخه ی 3.2 , اتصال OTG , کانکتور لوازم جانبی , کانکتور مغناطیسی

صدا

بلندگو

بله ( 8 بلندگو استریو)

جک 3.5 میلی متری

ندارد

توضیحات بیشتر

ندارد

امکانات نرم افزاری

رابط کاربری

MagicOS 8.0.1

منو فارسی

خیر، در رام رسمی چین

کیبورد فارسی

دارد

باطری

نوع باطری

لیتیوم پلیمری / غیر قابل تعویض

ظرفیت باطری

10050 میلی آمپر ساعتی

فناوری شارژ

شارژ سریع با سیم 66 واتی , شارژ معکوس 5 وات

سایر مشخصات

حسگر ها

شتاب سنج , مجاورت (فقط لوازم جانبی)

اقلام همراه گوشی

دفترچه راهنما , سوزن سیم کارت , شارژر , کابل

نظرات خریداران

5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای تبلت آنر Honor Magic Pad 2 (16+512 گیگ)

پاک‌کردن فیلترها
  1. مسعود

    ارزش خرید
    کیفیت و ساخت

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.