سوالات مربوط به تلفن همراه

تفاوت رام گلوبال و چین چیست ؟ کدام بهتر است؟

در رام چین فقط دو زبان انگلیسی و چینی در منو فعال است . منوی دستگاه همانند گوشی های ایفون فارسی نمی شود اما خواندن و نوشتن متون فارسی در پیامک و برنامه ها فعال است. توجه داشته باشید شما با نصب کیبورد فارسی امکان تایپ فارسی را دارید . به دلیل اینکه این نسخه در چین استفاده می شود برنامه های چینی به همراه گوگل پلی سرویس به صورت پیش فرض نصب شده اند و هرکدام از برنامه های اضافی گوگل در صورت نیاز باید به صورت دستی و با نصب اپلیکشین آن (نصب برنامه پلی استور، مپ، جیمیل، گوگل گیم و...) روی گوشی انجام شود. رام چین کمی سریع تر از رام گلوبال آپدیت می شود.
در رام گلوبال و هند که برای کشورهای مختلف عرضه شده است ، تمامی زبان ها از جمله فارسی چه در منو و در نوشتن فعال است . خبری از برنامه های چینی نیست و جای آن ها رو نرم افزارهای گوگل گرفته اند و نیازی به تنظیمات یا نصب برنامه خاصی ندارد.
انتخاب اکثر کاربران رام گلوبال می باشد.

تفاوت پک چین و گلوبال و هند چیست؟

پک چین: این پک مخصوص کشور چین و در چین تولید شده است و به صورت پیشفرض رام چین بر روی آن نصب شده است. در صورت امکان آی سی موبایل قادر است که رام آنها را به گلوبال همراه با آپدیت تغییر دهد. بسیاری از پرچم داران اندروید و یا برخی نسخه های خاص از یک مدل فقط به صورت پک چین عرضه می شوند. به نظر میرسد پک چین به دلیل استفاده مردم چین کیفیتی بالاتری را عرضه می کند.

پک هند: این پک در کشور هند تولید شده است و مخصوص کشور هند می باشد و از نظر نرم افزاری تفاوت چندانی با پک گلوبال ندارد و به صورت پیش فرض نرم افزار های گوگل و منو فارسی را دارد.

پک گلوبال: این پک در چین تولید شده است و برای همه ی کشور ها به جز چین صادرات می شود و رام پیشفرض آن نیز گلوبال هست و به صورت پیش فرض نرم افزار های گوگل و منو فارسی را دارد.

 

به طور کلی تفاوت خاصی بین کیفیت پک ها وجود ندارد و همه در یک سطح می باشند.

گوشی های آماده فروش رجیستری شده است؟

هر محصول با توجه به شرایط درج شده در صفحه محصول وضعیت رجیستری متفاوتی دارد، گوشی های با گارانتی 18 ماه به صورت رسمی وارد شده اند و گوشی های با مهلت تست 7 روزه به صورت مسافری رجیستر شده اند، بنابراین کلیه دستگاه ها دارای کد رجیستری هستند.
برخی از دستگاه ها با وضعیت پاسپورت رایگان می باشند که هنوز مبلغ رجیستری آن توسط گمرک مشخص نشده است که مشتری باید هزینه رجیستری آن را جداگانه پرداخت کند.

شرایط گارانتی محصولات چگونه است؟

هر محصول با توجه به شرایط درج شده در صفحه محصول وضعیت گارانتی متفاوتی دارد با توجه به واردات رسمی شرکت اوستاپلاس و اخذ مجوزهای مربوط، فقط گوشی هایی دارای گارانتی می باشد که وضعیت گارانتی آنها در صفحه محصول همراه "18 ماه گارانتی" درج شده باشد.
برخی محصولات بدون گارانتی و فقط دارای مهلت تست هفت روزه می باشند که در صفحه محصول درج شده است.
به طور کلی 7 روز مهلت تست خرابی از زمان تحویل جهت تعویض کالا برای کلیه خریداران از وب سایت آی سی موبایل در نظر گرفته شده است.
توجه کنید مشکلات ظاهری دستگاه فقط تا چند ساعت پس از تحویل کالا (از طریق پست یا پیک) قابل بررسی و پیگیری هستند و شامل 7 روز تست نمی باشد. مسولیت چک کردن ظاهر دستگاه با خریدار است.

گارانتی دستگاه شامل عملکرد سخت افزاری دستگاه می باشد. ایرادات نرم افزاری توسط شرکت سازنده به صورت بسته به روز رسانی و آپدیت برطرف خواهد شد.

سوالات مربوط به خرید

برای ثبت نام و یا ثبت سفارش چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

برای ثبت نام در سایت وارد کردن شماره تلفن و کدملی شخص الزامی و ایمیل اختیاری می باشد. بدیهی است سایر اطلاعات مانند ادرس ارسال کالا را می توانید در هنگام ثبت سفارش و یا ویرایش اطلاعات کاربری تکمیل کنید.

با هر اکانت و کدملی چه تعداد گوشی می توانم خرید کنم؟

هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

هر محصول با توجه به شرایط درج شده در صفحه محصول وضعیت ارسال متفاوتی دارد، در حال حاضر محصولات ارسال فوری (ارسال توسط پیک و یا پست) تا قبل از ساعت 11 صبح، همان روز ارسال می شوند و خریدهای بعد از ساعت 11 صبح، روز کاری بعد ارسال خواهند شد. لطفا توجه کنید در روزهای تعطیل ارسال انجام نخواهد شد.

همچنین برخی از محصولات برای ارسال توسط پیک و یا پست 7 الی 10 روز کاری زمان نیاز دارند.

علت تاخیر احتمالی در ارسال محصولات چیست؟

لطفا توجه کنید که بسته ها در آی سی موبایل در ساعات مشخص شده ارسال خواهند شد. آی سی موبایل مسولیتی بابت تاخیر در شرکت پست ندارد هرچند که این موضوع را در شرکت پست پیگیری می کند تا بسته ها هرچه سریع تر به دست مشتریان عزیز برسند.
به طوری کلی آی سی موبایل فقط مسئول گم شدن، ناپدید شدن بسته ها در اداره ی پست و یا مشکلاتی از این قبیل است.

پشتیبانی و یا پیگیری بسته های پستی چگونه است؟

شما می توانید برای پیگیری بسته ها در ساعات کاری با تلفن های سایت تماس بگیرید. همچنین کد مرسوله پستی پس از دریافت از شرکت پست در بخش سابقه سفارش قسمت جزییات سفارش درج می شود و از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می شود.

چطور باید کالا مرجوعی را به شرکت ارسال کنم؟

لطفاً برای استفاده از گارانتی به صورت حضوری مراجعه و یا دستگاه خود را توسط پست ارسال کنید. هزینه ارسال و برگشت کالا بر عهده مشتری می باشد. لطفاً قبل از ارسال دستگاه جهت هماهنگی با شرکت تماس حاصل فرمایید. در صورت خرابی کالا در مهلت تست هزینه ارسال کالا برای مشتری برگشت داده خواهد شد.

آدرس و تلفن شرکت را در بخش تماس با ما پیدا کنید.

جواب سوال تان را پیدا نکردید؟

چنانچه پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید می‌توانید آن را با آی سی موبایل در میان بگذارید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می‌دهیم. راه‌های ارتباطی زیر به همین جهت در نظر گرفته شده‌اند. شما میتوانید از طریق فرم زیر و یا شماره های تماس سوالات خود را از ما بپرسید.